LUX 2 - ONİKS / ALINTILAR


LUX 2 - ONİKS / ALINTILAR
*
 
Carissa : Teşekkür ederim. Lesa sana şunu söylememi istiyor.
"Daemon bugün seksi gözüküyor." Ben de aynı fikirdeyim.
Sessizce güldüm ve şöyle cevap verdim:
"Daemon her zaman seksi gözüküyor!!!"
 
*
 
Katy: (iç ses)
Daemon'dan hoşlanıyordum.. ondan gerçekten , "gerçekten" hoşlanıyordum.
 
*
 
Daemon : (iç ses)
"Onu güvende tutmak için ne gerekirse yapardım. Öldürürdüm . İyileştirirdim . Ölürdüm . Ne olursa." Çünkü her şeyimdi o benim."
 
*
 
Katy: Nasıl olur da beni hala arzulayabilirsin ?
Dameon : Ha , seni hala boğmak istiyorum. Ama ben deliyim . Sen kaçıksın . Belki de o yüzden .İkimiz de balatayı sıyırmışız.
 
*
 
Katy: Galiba seni seviyorum.
Daemon kıpkırmızı kesilmiş yanağımı öperken beni daha da sıkı sardı.
"Dememiş miydim ?"
Beklediğim yanıt değildi bu .
 
*
 
Daemon : "Şanslı olduğumu düşündüm. Çünkü kafamdan söküp atamadığım , canımdan çok kıymet verdiğim o kişi hala hayattaydı. Hala buradaydı . İşte, sen o kişisin. "
 
*
 
Katy: " Başka hiç kimse için böyle hissetmemiştim. Sanki yanındayken sürekli düşüyorum , sanki nefesim kesiliyor ve yaşadığımı hissediyorum ; öylece durup hayatın yanımdan geçtiğini değil .Bunları başka hiç kimseyle hissetmedim. "
 
*
 
Katy: "Evet , benim için çok değerlisin . Şükran Günü'nde benim için yaptıkların..beni.." Sesim çatladı. " Beni acayip sevindirdi. Seni hala önemsiyorum. Tamam mı ? Benim için çok değerlisin. O kadar ki , sözcüklere bile dökemiyorum çünkü kıyaslayabileceğim her şey yanında değersiz kalıyor. Hep seni istedim , nefret ederken bile istedim seni. Şu anda beni delirtsen de hala seni istiyorum. Her şeyin içine ettiğimi de biliyorum. Sadece sen ve ben için değil, Dee için de. "
 
*
 
Daemon : " Yalnız kalmana yüreğim dayanmadı , o kadar ."
 
*
 
"Okula senin için hediyeler getiriyor." Adam gözlerini kısarak başını arkaya yatırdı. "Hiç kimseye böyle davrandığını görmemiştim. Kış kardeşime bile."
"Hem ikiniz birlikte çok zaman geçiriyorsunuz." diye ekledi Dee.
 
*
 
Katy: (iç ses)
" Ondan , neredeyse canımı acıtacak kadar çok hoşlanıyordum. "
 
*
 
"Bunu yapmaya devam edemeyiz ." Sesim titriyordu. "Biz..."
"Birbirimizden hoşlanıyoruz." dedi , öne adım atıp masanın iki tarafındaki uçlarını tutarak . " Senden önce davranıp şunu söyleyeyim : Seni iyileştirmeden önce de birbirimizi çekici buluyorduk biz. Sıkıysa inkar et."
 
*
 
Daemon: Özür dilemeye geldim.
Katy: Ne ? (Şaşırmış , afallamış , apışıp kalmıştım.)
Yine mi özür dileyeceksin ? Ne diyeceğimi bilmiyorum. Nutkum tutuldu.
 
*
 
"Orası anlaşılıyor."
Ayağa kalkıp yüzümü buruşturdum.
" Of ya, belki de k*çımı kırmışımdır. "
" Umarım kırmamışsındır . K*çının hayranıyım." Gülümsedi.
" Yüzün amma kızarmış. Düşerken çarpmadığından emin misin ? "
İnledim. " Senden nefret ediyorum."
 
*
 
Daemon aniden önümdeydi . İstemeden geriye bir adım attım.
"Seni öpmekten hoşlanmadığımı mı sanıyorsun ? O zamandan beri her saniye bunu düşünmüyor muyum sence ? Senin de düşündüğünü biliyorum . Gel , kabul et ." Midemin derinliklerindeki yaylar gerilmişti.
 
*
 
Uçları kıvrık sayfalar tüm kitapseverlerin korkulu rüyasıydı.
 
*
 
"Daemon Black,"diye cevap verdi Daemon, benim yerime.
"Geceleri gözüne uyku girmeden hakkında fanteziler kurduğu erkek benim."
 
*
 
Tek kaşını kaldırdı.
- Bu yüzden benden aniden hoşlanmaya başladın.
- Senden daha önce de hoşlandığımdan adım gibi eminim , Kedicik.
- Göstermesini iyi biliyorsun o zaman.
- Doğru. (diye itiraf etti.) - Sana davranışlarımdan ötürü üzgün olduğumu da söylemiştim. (Derin bir nefes aldı.) - Senden hep hoşlandım. Bana orta parmağınla ilk kez hareket çektiğin andan beri.
 
*
 
Lesa: "Kimden hoşlanıyorsun".
Katy: Gözlerimi kapattım ve sonunda bunu sözcüklere döktüm. "Daemon."
Lesa: "Ah-ha !" Kalçasıyla bana vurdu. "Bekle. Neden karmaşıkmış? Daemon sana vurgun. Her halinde belli , hatta birbirinizin gırtlağına bastığınızda bile . Sen de ondan hoşlanıyorsun. Mesele ne o zaman ? "
 
*
 
Daemon: "Dikkati mi dağıtmayı bırak , Kedicik. Bahsime geri dönelim. Yılbaşına kadar bana çılgınca , sırılsıklam , geri dönülemez ve karşı konulamaz bir şekilde aşık olduğunu itiraf etmiş olacaksın."
 
*
 
Gözlerimi devirerek önüme döndüm. Daemon taş gibiydi ama aynı zamanda tam dayaklıktı ve bu , bazen taş gibi olduğu gerçeğini bile gölgede bırakıyordu. Ama her zaman değil.
 
*
 
Ama seviyordum onu.
Öküz de beni seviyordu.
 
*
 
HAYAL PEREST
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI