LUX 1 - OBSİDİYEN / YORUM

Blog'umdaki ilk yazımda size en son okuduğum kitap hakkında yorumda bulunmak istiyorum.

*
BAŞLANGIÇ TARİHİ: 22.11.2013
BİTİRME TARİHİ: 22.11.2013
*
 
 
LUX 1 - OBSİDİYEN
Jennifer L. Armentrout
SAYFA : 360
DEX YAYINLARI
 
Hepinizin bildiği üzere ve bir çoğunuzun okuduğu üzere "obsidiyen" ile karşınızdayım.
Ben bu kitabı okumak için biraz geç kaldım ama sonuna okudum.
 
Kitabı okumaya başlamadan önce hakkında bir çok söylenti duydum.
Bir çok yorum okudum ve merak edip okumaya başladım.
Ve kitaba başlamamla bitirmem bir oldu. Sanki elime yapıştı kitap.
Ve bir gün gibi kısa bir süre bitti (Sanırım 8-9 saatte bitirmişimdir.)
Ve kitabı bitirdiğimde; "Daemon , sen ne yaptın ?" dedim .
Nasıl hem bu kadar "öküz" ve hem bu kadar romantik olabiliyorsun.
Kitabı okuyunca neden "öküz" diyorlar bu çocuğa anladım .
Ve hak verdim bazı yerlerde.
Ki bazı yerler de çok romantik buldum karakteri.
 
-Kalem ile Katy'i rahatsız etmeler ,
-Katy'e "Kedicik" diye hitap etmeler vs.
Bunlar çok hoş şeylerdi.
Ve okurken içim gitti kitaba.
Hele bazı yerlerde çok güldüm.
Söylersem "spoiler" olmuş olur o yüzden bence siz gidin okuyun kitabı.
 
Katy ve Daemon ikilisine bayıldım. Birbirleri ile olan didişmeleri çok güzeldi.
Daemon'a ayrı bir bayıldım. Kitabı bitirdiğimde 2.kitabı hemen okumalıyım dedim.
Ve kafamda "Daemon , bizi diskoya götür" sesleri yankılanmaya başladı .
Etkisinden uzun süre kurtulamayacağım sanırım .
 
Dee ve Adam ikilisine de kanım ısındı. Özellikle Dee'yi çok sevdim ben.
Kitaba farklı bir tat , farklı bir sıcaklık katmış.
 
Dediğim gibi bir solukta heyecanla okuduğum , yer yer beni güldüren muzip bir kitaptı.
Eğer bu kitabı okumadıysanız hemen gidip okuyun ve nasıl bir kitap olduğuna kendiniz karar verin.
 
Diğer kitapta görüşmek üzere...
Hayal Perest
 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI