LUX 2 - ONİKS / YORUM




LUX 2 - ONİKS / YORUM
 
Başlangıç Tarihi : 23. 11 . 2013
Bitiş Tarihi : 25. 11 . 2013

 *
 
 
SAYFA : 396
DEX YAYINLARI
 
*
Daemon , Daemon diyorum başka bir şey demiyorum.
Çok sevdim ben bu "öküzü"..
"Sen nasıl bir "öküz"sün ya .
Böyle öküz'ler bizi bulmaz zaten" dedirtti bana .
 
*
 
Blake ; denen şu çocuğa çok sinir oldum ben.
Katy'e yaklaşmalar falan çok sinir oldum çok.
Daemon'un yerinde olsam öldürürdüm o çocuğu ama .
Katy var işte..
 
*
 
Katy'de bazı sahnelerde sinir oldum.
Daemon varken sen tut Blake denen çocukla takıl.
Sonra Daemon , Ash'le takılınca kıskan.
İyi oluyor Katy ' e .. (diyorum bazen ama diyorum sadece.)
 Sevdim ben Katy'i ve Daemon ile muhteşem bir ikili oldular.
 
*
 
Bu kitapta Daemon "öküz"lüğü biraz daha bırakmış gibi geldi bana.
Bazı romantik sahnelerde çok hoştu.
Gözüme girmedi değil yani .
 
*
 
Algılrım sadece Daemon'A açık olduğu için sadece ondan bahsetmek istiyorum .
Ama okumayanlar için "spoiler" olmasın. Okuyun kendiniz görün :)
Daemon'un "öküz"lüğünü..
 
*
 
Bu kitabı da ilk kitap gibi çok sevdim ve bir severek okudum.
Hala okumayanlar varsa bir an önce okuyun derim..
 
*
 
HAYAL PEREST
 
 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI